බෝඩිමේ රමනි ඇන්ටි

 බෝඩිමේ රමනි ඇන්ටි


කාලයක් තිස්සේ වැල් කතා කියවල මටත් හිතුනා මගේ අත් දැකීම් ඔයාලත් එක්ක බෙදා ගන්න.මේක අපේ ගෙදර බෝඩිමේ ඇන්ටි කෙනෙක් එක්ක වෙච්ච සිද්දියක්,මම පොඩිකාලේ ඉදන්ම අපේ ගෙදර බෝඩිම් තිබ්බා,කලින් හිටියේ කෙල්ලො ගොඩක්.උන් එක්ක වෙච්ච ඒවත් මන් කියන්නම්.ඒත් ඉතින් මම ඒලෙවෙල් කරාට පස්සෙ අපෙ අම්ම කෙල්ලො ගන්න එක අඩු කලා.හේතුව කියන්න ඕන නෑනේ උබලට තේරෙනවනේ.පස්සේ අපේ අම්ම කලේ ඇන්ටිල ගන්න එක,ගොඩක් අය ගෙවල් වල වැඩ කරන අය,ඒ ඔක්කොම අවුරුදු 50-60ත් අතර,ඉතින් දවසක් ආවේ අපේ ගෙදරට ඇන්ටි කෙනෙකුයි එයාගේ දුවයි.ඇන්ටි වැඩ කලේ ආමි කෑම්ප් එකක කිචන් එකේ.වයස 48ක් විතර ඇති,කලුයි පුකත් හෙන සයිස් ඒ වගේ තන් දෙක,42වගේ සයිස්,ආපු මුල් දවස් වල ඉදලම ඇන්ටි මා එක්ක ෆිට් උනා.මට කන්න දේවල් එහෙම නිතර අරන් ආව.ඔහොම කාලයක් යද්දි තමා මට ඇන්ටිගේ ගෙදර විස්තර දැන ගන්න හම්බුනේ,ඇන්ටිගේ මිනිහා ඇන්ටිව දාල ගිහින්.මට හිතා ගන්න බා ඒ වගේ සප කදක් දාල යන්නේ මොන පොන්නයද කියලා,කලින් මට ඇන්ටි ගැන එහෙම අදහසක් තිබුනේ නෑ.ඒත් දවසක් අපේ අම්මලා ට්රිප් එකක් ගියා.මාත් දන් ජොබ් එකක් කරන නිසා මට නිවාඩු ගන්න බෑ කියලා මම ගෙදර නතර උනා.අර ඇන්ටිත් එයාට යන්න විදියක් නෑ කියල ගෙදර නතර වෙලා ඒත් මම ඒ ගැන දැනන් හිටියේ නෑ,ඉතින් මම වෙනද වගේම ඔෆිස් ඉවර වෙලා ගෙදර ආවා,හවස 6ට විතර ඇති,මන් ගෙදර එද්දී දොර ලොක් කරල තිබුනේ නෑ,මට අවුලකුත් ආව මොකෙක් හරි ගෙට රින්ගලද කියලා.පස්සේ මන් ශේප් එකේ ගේ ඇතුලට ගියා,එතකොටයි මන් දැක්කේ ඇන්ටිගේ සෙරෙප්පු දෙක තියනවා.ඒ කියන්නේ ඇන්ටි ඇවිත්,මට එතකොටයි ඇගට ලේ ටිකක් ඉනුවේ.,මන් හිමීට ඇන්ටිගේ කාමරයට ඔලුව දැම්මා,ඇන්ටිගේ ගලවපු ජන්ගියයි බ්රා එකයි එහෙන්ම ඇද උඩ,ඇන්ටි චීත්තයක් ඇදන් ඇදේ නිදි,නිදන් ඉන්න වේලාවේ මට එයාට කරදර කරන්න හිතුනේ නෑ,ඉතින් මන් කමක් නෑ මන් වොශ් එකක් දා ගෙනම එන්නම් කියලා ආපහු හැරුනා.ඒ එක්කම ඇන්ටිත් කෙදිරියක් ගාගෙනම ඇදේ එහා පැත්තට හැරුනා,මල මගුලයි ඇන්ටි යටට මොකුත් දාලා නෑ,ඇන්ටිගේ කලුම කලු මයිල් බුරියයි මට හොදට පේනවා,ඒ වෙලේ තමා මට ඇන්ටි ගැන වල් අදහසක් ආවෙ.මන් ඇන්ටිගේ කාමරයෙන් නොයා ඒක දිහා හොදට බලන් හිටියා.කලු උනාට ඇන්ටි සැප කදක්,මොන හුත්තත් එකයි මල්ලියේ කලුවරට කියපු එක මගේ ඔලුවට ආව.මන් හිමීට අපේ කාමරයට ඇවිත් ඇදුම් ගලවල ටවල් එක විතරක් ඇද ගෙන ඇන්ටිගේ කාමරයට ගියා.ඇන්ටි හොදටම නිදි.ඇන්ටි ඇදන් හිටියේ දුහුල් චීත්තයක්,මන් හිමීට එතන තිබ්බ ඇන්ටිගේ ජන්ගිය අතට ගත්ත,දෙපාරක් නොහිතා මන් ජන්ගිය මගේ නහයට තද කරගත්තා,දහඩියෙන් පෙගිල තිබ්බ ජන්ගියේ ආපු සුවදට මාව මත් උනා,මන් අතේ ගහන්න හඩ්ෆ්හලා ඊට වඩා ආතල් එකක් ගන්න හිතන් ඇන්ටි ලගට කිට්ටු කලා.මන් හිමීට ඇන්ටිගේ මූන අත ගෑවා,නෝ හෙල්ලුන් පස්සෙ මන් ඇරිල තිබ්බ පපුවේ උඩ කොටස අත ගෑව බෙල්ලත් එක්කම.ඒත් කිසිම ප්රතිචාරයක් නෑ,පස්සෙ මන් හිමීට ඇන්ටිගේ චීත්තේ ගැටේ බුරුල් කලා.මේ වෙද්දී මටත් හොදටම නැගලා.ඒත් මන් ටවෙඅල් එක ගැලෙව්වේ නෑ,කෝකටත් සූදානම් ශරීරයෙන් ඉන්න එක හොදයි නේ.මන් හිමීට ඇන්ටි ලගට පාත් උනා.,එයාගේ හුස්ම වල සුවද මට දනෙනවා.මන් ආයෙත් ගැටේ බුරුල් කලා.ඒ කරලා මන් එයාට ලිප් කිස් එකක් දුන්නා,ඒ වෙලාවෙ එයා ගැස්සිලා පොඩ්ඩක් එහෙට මෙහෙට වෙලා ආයේ නිදි,හෙල්ලෙන අතරේ මන් බුරුල් කරපු ගැටේ ගැලවුනා.අම්මෝ බ්රා එකක් නොදාපු ඒ තන් දෙක දෙපැත්තට වැටුනා,කලුම කලු තන් දෙකේ ඊටත් වඩා කලු නිපල් දෙක දැක්කම මගෙ පයිය පුපුරන්න තරම් නැග්ග.මම හිමීට ඒ තනයක් ඇල්ලුව,පුදුම සිනිදුවක් තිබ්බේ,මන් තනේ අල්ල අල්ල මගෙ ටවල් එකට යටින් පයිය මිරිකුවා,ඊට පස්සේ මන් ඇද ලග දන ගාලා ඇන්ටිගේ එක නිපල් එකක් උරන්න ගත්තා,ඒ උරන ගමන් මම ඇන්ටිගේ අතක් මගෙ පයිය උඩින් තිබ්බා,අම්මො ඒ අතනම් තනේ තරම් සිනිදු නෑ පුදුම රලුයි,ඒත් මන් ඒකට ආස උනා,මේ වෙද්දිත් ඇන්ටිගේ පල්ලෙයා පෙදෙස චීත්තෙන් වැහිලා,මන් නිපල් එක කටේ තියන්ම රෙද්ද අයින් කලා,කලු ඇගේ කලු හුත්ත පේන්න නැති තරම් මයිල්. ඊට හපන් තඩි බඩත්,මන් නිපල් එක ටිකක් උරලා නැගිටල ඇන්ටිගේ මයිල් පෙදෙස අත ගෑව,එහෙම කරන ගමන් මන් ඇන්ටිගේ කලවකට කිති කැව්ව,ඇන්ටි කකුල් ගස්සලා ඒක ඈත් කලා,නියමයි මටත් ඕන උනේ ඒකමයි,මන් හිමීට ඇදට බර වෙලා මයි අස්සේ ඇන්ටිගේ හුත්ත හෙව්ව,මයිල් ත්ගෙත් වෙලා දහඩියට මන් හිමීට නහය ලන් කලා.දහඩිය සුවදයි හුත්තේ සුවදයි ඔක්කොම මගෙ නහස් කුහර හරා පෙනහලුවල්කට විතරක් නෙමෙයි මගේ මොලේටම වැදුනා,මන් ටිකක් එතන සුවද බලල නැගිට්ටා,
පස්සෙ මන් අන්ටිගේ චීත්තේ ලාවට ඇගට දැම්මා.ඒ හරියට නින්දෙන් ගැලවුනා වගේ වෙන්න,පස්සෙ මන් මගෙ කාමරයට ගිහින් කලිසමක් දාගෙන ආවා ඇන්ටිගෙ රූම් එකට.ඇවිත් තව පාරක් ඇන්ටිගේ තනෙන් අල්ලලා එයාට කතා කලා."රමනි ඇන්ටි,රමනි ඇන්ටි"දෙපාරක් හොලවද්දි ඇන්ටි ඇහැරුනා."මන් හිතුවෙ අසනීපයක් වෙන්න ඇති කියල ඒකයි බැලුවෙ ඇන්ටි"කියල මන් කිව්ව.ගෑනිට සිහි නෑ චීත්තෙ ගැලවිලා කියල.ඇගමැලි කඩන්න අත දිග හරිද්දිම තම ගෑනිට තේරුනේ චීත්තේ ගැලවිලා කියලා.ගානි කලබලෙන් ඒක පටලව ගත්ත,"පුතා කෑවද?"ගෑනි ඒක ඇහුවෙ කොන්ඩෙ උඩට කරල බදින ගමන්.මයිල් නැති කිහිල්ල දැක්කම බැහැල තිබ්බ පයිය ආයේ නැගින්න ගත්ත,"නෑ ඇන්ටි තාම""අම්මෝ එහෙනම් ඔයාට කලින් මන්යන්න ඕන කියලා ගෑනි මාවත් පෙරලන් ආව,අඩවල් කරල තිබ්බ දොරට මායි ගෑනියි හිර උනා."අයියෝ වෙච්ච වැඩක්"ගෑනි එහෙම කිව්වට මන් හිටියේ වෙනම ලෝකෙක.තඩි පස්ස මගෙ පොල්ල තලන්න හදනවා,ඊට හපන් අර කලු පිට දෙපාරක් නොහිත මන් ඒ පිට ඉම්බා.ගෑනිට ඒක නොතේරුනත් පහලින් වදින මගෙ පයිය හොදටම තෙරෙනව,එහෙට මෙහෙට දගලලා ගෑනි මට හිනාවකුත් දාල නාගෙන එන්නම් කියලා බාත් රූම් එකට ගියා.මට කරන්න දෙයක් තිබ්බේ නා,මෝල් වෙච්ච පයිය ගානිට හොදටම මීටර්.මොකද මන් ඇදන් හිටියේ රාට අදින කොට කලිසම.වෙච්ච දේ ගැන හිත හිත මන් බාත් රූම් එක ලගට ගියා,ඒකෙ එක හිඩසක් තියනවා,මන් ඉස්සර ඉදන්ම ඒ හිඩසෙන් තමා කෙල්ලො නාන ඒවා එහෙම බලන්නෙ.ඉතින් මන් හිමීට ඇහැ තිබ්බා,ගෑනී සම්පූර්නයෙන්ම හෙලුවෙන් මට පුක පෙන්නන් රෙදි අතුල්ලනවා,පුකේ මස් දොදොල් වගේ හෙල්ලෙනවා.මන් ඒක දිහා බලන ගමන් පයිය පිරිමැද්ද.ටික වෙලාවක් ඉදලා මන් සාලෙට ආව,වෙනදට විනාඩි 15න් එන ගෑනි අද තාමත් නෑ,අපරාදේ යන්න දුන්නේ මන් මටම කියා ගත්ත,ආයෙත් මන් හිමීට බාත් රූම් එකේ දොරට ඇහැ තිබ්බා,ගෑනි හිමීට කිම්බ අත ගාගන්නවා තනෙත් එහෙමම කරනවා,ඔන්න පුතෝ ඩවස අද කියල මන් හිතා ගත්ත,දොරෙන් ඇහැ අයින් නොකරම කතා කලා."රමනි ඇන්ටි අද එනවදෝ "කිම්බ අතගාන එක නවත්තපු ගානි."අනේ විනාඩි 5ක් දෙන්න පුතා කියලා ගානි අයෙත් කිම්බ අතගාන්න ගත්ත,පස්සෙ ඒකි ආයෙත් නාන්න ගත්ත.මන් හිමීට එතනින් ඇවිත් තුවාය කරේදාගෙන අයෙත් බාත් රූම් එක ගාවට ගියා.ටිකකින් මේකි දොර ඇරන් එලියට ආවා,චීත්තෙ හිර වෙච්ච තන් වල නිපල් එලියට වෙලා.මන් ඒකිගේ ඇග රස විදින ගමන් "අම්මේ ගිය වෙලාවක්"කියාගෙන ඇතුලට ගියා."එහෙම තමා ලමයෝ ගෑනු අයට කොච්චර වැඩ තියනවද"කියල යන්න හැදුව."මොනාද දන්නේ නෑ නේද එච්චර"මාත් නිකමට ඇහුව."ඇයි ලමයෝ මේ සද්දන්ත ඇග හරියට හෝද ගන්න ඕන කුනු අතුල්ලන්න ඕන""ඔව් නේද ඇන්ටි ඔය කිහිලිවල කපන්නත් ඕනනේ "මන් ගානක් නැතිව කිව්ව."හම්මේ මෙයා දන්න දේවල්""නෑ මන් දැක්කනේ ඇන්ටිගේ කිහිලිවල ඒකයි කිව්වෙ"මන් එහෙම කියලා හිනාවක් දාල දොර වහුවා.ඒකිගෙ මූනෙත් හිනාවක් තිබ්බා,මන් නාගෙන එද්දී ඇන්ටි ගෙනාපු මස් වගයක් බදිනවා.නයිටියකුත් ඇද ගෙන හීනි පටි තියන එකක්.වෙනදට අන්ටි ඕක ඇන්දම උඩට බ්ලව්ස් එකක් අදිනව අද ඒකත් නතිවම ලිප ලග.මන් කාමරේට යන ගමන් ලගට ආව."හම්මෝ කොල්ලගේ සුවද ශැම්පු ඕක්කොම ගාලද දන්නෙ නෑ"මන් හිනාවක් දාල"ඇන්ටිත් ලස්සනයින්නේ.වෙනදට ඕකට බ්ල්ව්ස් එකක් අදිනවනේ""ඔව් පුතා අද ටිකක් නිදහසේ ඉන්න හිතුවා"කියල ඇන්ටි කිව්වා.මන් කාමරේට යද්දී අම්මගෙන් කෝල් එකක්."පුතා ඔයා ආවද ඇන්ටි ගෙදර ආවද?" "ඔව් අම්මේ ඇන්ටි උයනවා අම්මල කොහෙද"දන් යාපනේට ල්කගයි.අපි එද්දී හෙට හවස් වෙනවා.හා අම්මේ එහෙනම් මන් තියනවා,හරි පුතා බුදුසරනයි.අම්ම පෝන් එක තිබ්බට පස්සේමන් ඇදුම් දාගෙන සාලෙට ආව."ඇන්ටි මොනාද කන්නේ""උයන්න ඕන පුතා මන් ඔයාට මස් බදිනවා"ඇන්ටි ඕවා බදින්න මන් කොත්තුවක් ගේන්නම්.මන් කොත්තුව ගේන්න යද්දිත් හිතුවේ මේකිට කොහොමද හුකන්නේ කියලා.මන් කොත්තුව ගේද්දි මේකි ටීවී බලනවා.ඔන්න කොත්තු ගෙනව රා වෙලා කමු කියල මන් ඇන්ටි ලගම ඉද ගත්තා.ඇයි ඇන්ටි ගියේ නැත්තෙ.මන් කතාව පටන් ගත්තා.බෑ පුතේ මේ වඩ අස්සේ නිවාඩු ගන්න.ඇන්ටි ලග එන අමුතු සුවදයි පටි අස්සෙන් පේන ඇන්ටිගේ කානුවයි දක්කම මගෙ පයිය හිමීට ඔලුව ඉස්සුවා.මන් ශේප් එකේ ඒක නොපෙනෙන්න තියා ගත්තා.පස්සේ අපි 8.30ට විතර කෑම කන්න ගත්තා,"හරිම රසයි පුතා කොහෙන්ද මේ?"මේ මෙත කඩෙන් මන් කිව්ව ලස්සන කෙල්ලෙක්ට ගෙනියන්නේ ඒ නිසා ගානට දාපන් කියලා,.කොහොමද රස."හප්පේ කවුද දන් කෙල්ල"ඇන්ටිත් තොදොල් වෙවී ඇහුවා."මේ ඉන්නේ"මන් මස් ගොඩක් වගේ තියන අතේ උඩ ටිකට ඇගිල්ලෙන් අනින ගමන් කිව්ව."හම්මේ කන්න නැතත් මොකෝ ඇන්ටි ඉන්නවනේ මේ කොහෙන් කකැපුවත් කිලෝ එකයි"අපෝ එච්චර නෑ පුතා කියලා ඇන්ටි හිනා උනා."හෙට කීයටද ඇන්ටි වැඩ?"හෙට දහයට යන්න ඕන පුතා""අද රෑ ලස්සන ෆිල්ම් එකක් යනවා බලමුද"ඔයා නිදා ගනියිද දන්නේ නෑ.ඇන්ටි කිව්වා.අපි කයියක් ගහගෙන බලමු.මට සක ඇන්ටි නිදා ගනියි කියලා."මන් එහෙම නිදා ගන්නේ නෑ"ඔව් ඔව් හවස මලා වගේ හිටියේ.කියල මන් හිනා උනා./අහන්න හිටියේ කවුද කිව්වේ කාමර වලට එන්න කියලා.ඇන්ටි ඇහුවා."ඈ යකෝ ඇන්ටි මලා වගේ ඉද්දි බලන්න එපැයි ඇවිත් අසනීපයක්ද දන්නේ නෑනේ.මන් කිව්වා."ම්ම්ම්ම් පුතා මොකුත් දක්කද මගේ"ඔයා මගේ කාමරේට එද්දී චීත්තේ ගැලවිලානේ."දක්කත් බලන්නේ නෑ ඉතින් ඇන්ටිනේ මගේ හොද."මන් පානියක් දාල උරහිසට කිස් එකක් දුන්නා."හප්පේ ආදරේ"රෑ වෙලා අපි ෆිල්ම් එක බලන්න ගත්තා,ටික වේලාවක් ෆිල්ම් එක බලපු ඇන්ටි ටොයිලට් එකට යන්න ගියා.මට කොහොම හරි ගෑනිට හුකන්න ඕන වෙලා තිබ්බෙ මේ වෙලාවෙ.මන් ඉක්මනට නැගිටල හින්දි බී ග්රේට් ෆිල්ම් එක දම්ම,ඒකෙ තිබ්බේ බාල එකෙක් ගෙදර ඉන්න ඇන්ටි කෙනෙක්ට හුකන කතාවක්,මන් ඉක්මනට ෆිල්ම් එක ප්ලේ කලා.ටිකකින් ඇන්ටි ආව,ගෑනිට ෆිල්ම් එක වෙනස් කලා කියලා නිච්චි නෑ,ටික ටික ෆිල්ම් එකෙන් වල් කෑලි පෙව්න්නන්න ගත්තා.මුලින්ම ඒකිගේ ගෙඩි දෙක සාරි අස්සෙන් එහෙම පෙන්නන්න ගත්තා,ඇන්ටිත් බලන් හිටියා,මන් ටිකක් ඇන්ටිට ලන් උනා.ඇන්ටි ඇහුවට තරහ වෙන්න එපා දැන් අපි දෙන්න විතරනේ ඉන්නේ ඇන්ටිගේ මහත්තය ඇන්ටිව දාල ගිහින් කොච්චර කල්ද.?ම්ම්ම්ම් මොකද එක පාරම එහෙම ඇහුවේ කොල්ලෝ"නෑ ඇන්ටි නිකන්."දැන් අවු6-7ක් වෙනව පුතා"ඇන්ටි ආය වෙන කෙනෙක් බදින්න හිතුවේ නැද්ද."?නෑ පුතා මට ඒ ඔක්කොම කලකිරිල හිටියේ ඉතින් වෙන කෙනෙක්ගේ උවමනාවක් මට තිබුනේ නෑ,"ඒ වුනාට ඇන්ටිට පොඩ්ඩක් ට්රයි කරන්න තිබුනා.ඇන්ටි ලස්සනයි නේ," "මගේ මොන ලස්සනක්ද ලමයෝ මේ කලුවට කලුවේ."එහෙම කියලා ඇන්ටි හුස්මක් පහතට දැම්මා.මන් හිමීට ඇන්ටිගේ කර වටේට අතක් දාලා ඔලුව අත ගෑවා."ම්ම්ම් ඔලුව අත ගානකොටනම් සනීපයි"ඇන්ටි කිව්වා.මන් ඇන්ටිගේ උරහිසට ඔලුව තියන් ඔලුව අතගාන්න පටන් ගත්තා,ෆිල්ම් එකේ දන් දන් හොද දේවල් යන්න පටන් ගත්තා.ඇන්ටි හුස්ම ගන්න වේගෙත් ටිකක් වැඩි වෙලා කියලා මට තේරුනා,මන් ඔලුවත් එක්ක බෙල්ලත් හිමීට අත ගෑවා,ටික වෙලාවක් එහෙම කරපු මන් ඇන්ටිගේ උරහිසට ආයෙත් කිස් එකක් දුන්නා.ටික වේලාවක් යද්දී ඇන්ටි එයාගේ උරහිස්සේ තිබුන මගේ මූන අතගාන්න ගත්තා,මන් අතටත් කිස් එකක් දුන්නා,මට කලබල වෙලා චාන්ස් එක නැති කරගන්න උවමනාවක් තිබුනෙත් නෑ ඉතින් මාත් හිමීට කරන දේ කරගෙන ගියා.ටික වෙලාවකින් ඇන්ටි නැගිට්ටා."පොඩ්ඩක් ඉන්න පුතා මන් එන්නම්"එහෙම කියලා ඇන්ටි කාමරේ පැත්තට ගියා.මාත් හිමීට කාමරේ පැත්තට ගිහින් හිමින් දොර හිලෙන් බැලුවා.ඇන්ටි පෑන්ටිය ගලවනවා.ඒක ගලවලා එන්න හදද්දී මාත් ස්නික ඇවිත් පුටුවෙන් වාඩි උනා,ඇන්ටි ඇවිත් මගේ ලගම වාඩි උනා.කෝ ඔලුව තියන්න මගෙ උකුලෙන් මන් ඔලුව අත ගාන්න කොල්ලගේ"ඇන්ටි එහෙම කියන පරක්කුවෙන් මන් ඇන්ටිගේ උකුලෙන් ඔලුව තිබ්බා.ඇන්ටි ඔලුව අතගාන අතරේ මන් ඇන්ටිගේ ගල නයිටිය උඩින් අතගාන්න ගත්තා,මන් හිමීට හිමීට මගේ අත උඩට ගෙනාවා,ඔලුව අතගගා හිටපු ඇන්ටි ටිකෙන් ටික මගේ කොන්ඩේ අදින්න ගත්තා,මන් හිමීට අත උඩට කරලා ඇන්ටිගේ කිම්බේ ගෑවෙව්වා.ඇන්ටිත් මොකුත් නොකරම ෆිල්ම් එක බල්න් හිටියා,මයිල් ගොඩ අස්සේ මන් හිමින් කිම්බ අතගාද්දී ඇන්ටි හිමීට කකුල් පලල් කරා.ලැබුන චන්ස් එකෙන් මන් ඇන්ටිගේ ක්ලිට් එක හොයා ගත්තා{මෑමල} මන් ඒක හිමින් පිරිමැද්දා.ඒ වෙද්දිත් එතන ජූස් වලින් පිරිලා.මන් එතන කලතල ජූස් ටික අරන් අත ලෙවකෑව.විනාඩි 10ක් විතර එහෙම කරපු මන් ඇන්ටිගේ උකුලෙන් නැගිට්ටා.සප වඩි කමට ඇන්ටි ඇස් පියන් හිටියේ,මන් හිමීට එයාගේ නයිටි පටි දෙක ගැලෙව්වා.මෙච්චරකල් වහන් හිටපු ඒ තන් දෙක අද එල්ලි එල්ලි බඩේ වැදුනා.මන් ඒ එක තනයක් කටේ දාගෙන නිපල් උරන්න ගත්තා,"හ්ම්ම්ම්"ඇන්ටිගේ කටින් සබ්දයක් ආව.මන් ඇන්ටිගේ අතක් අරන් මගේ පයිය උඩින් තිබ්බා,මහා ලොකු පයියක් නෙමෙයි අගල් 6ක කොල්ලෙක් තමා මට හිටියේ,ඇන්ටි එකපාර අතගත්තා,පස්සෙ හිමින් හිමින් මල්ලිව අල්ලන් උඩපහල කරන්න ගත්තා.තන් දෙක මරුවට උරපු මන් ඇන්ටිගේ බෙල්ල ලෙව කන්න පටන් ගත්තා.ලෙව කක හපන හැම පාරම ඇන්ටි මල්ලිගේ ටොපා මිරිකුවා.මන් ඇන්ටිගේ මූන මගේ පැත්තට හැරෙව්වා.කලු මූනේ තිබුනු කලු තොල් මගේ කටට දා ගත්තා,මන් කකුලක් ඇන්ටිගේ ඇගට උඩින් දාල ඇන්ටිගේ උකුලෙන් වාඩි උනා.ඇන්ටිගේ මුලු මූනම මන් ලෙව කන්න ගත්තා,මන් ටික වයිල්ඩ් සෙක්ස් වලට ආස කෙනෙක්,මූන ඉබින අතරේ දෙපාරක් තුන් පාරක් ඇන්ටිගේ කටට කෙල ගැහුවා,ඇන්ටිගේ අකමැත්තක් තිබුනේ නෑ ඒකට.මන් හිමින් ආයෙත් ඇන්ටිගේ පපුව ලෙව කන්න ගත්තා,තන් දෙකේ කානුව කෙලවලින් නෑව්වෙව්වා,ඇන්ටිත් මේ වෙනකොට හොදටම ෆෝම් වෙලා.මන් එයාගේ අත් දෙක උස්සලා එයාගේ කිහිලි ලෙව කෑවා."ම්ම්ම්ම් මොනාද කොල්ලෝ උබ මේ කරන්නේ"ඇන්ටි ඇහුවා"ඇයි ඇන්ටි එපාද?"මන් කිහිලි ලෙව කන ගමන් ඇහුවා."නෑ නෑ කරපන් කරපන් මගේ මිනිහවත් නොකරපු දේවල් මෙව්වා,"ඇන්ටි කෙදිරි ගගා එහෙම කිව්වා.මන් ඇන්ටිගේ උකුලෙන් නගිට්ටා.නැගිටලා මගේ කලිසම ගලවලා දැම්මා,ඇන්ටි ටිකක් වෙලා බලන් ඉදලා පයිය කටට දා ගත්තා,ටික ටික ටොපා උරපු ඇන්ටි මුලු පයියම කටේ ඔබා ගත්තා,මන් ඇන්ටිගේ කොන්දෙන් අල්ලන් ඇන්ටිගේ උගුර වදි9නකන් හයියෙන් හිකුවා,කැස්ස එද්දී මාව තල්ලු කරන්න හැදුවට මම නතර නොඉකර හිකුවා,විනාඩි 10ක් විතර කටේ ඇරපු මන් ඇන්ටිගේ නයිටිය ගලවලා දැම්මා.කලු පාට මයිල් බූස්ස අස්සේ තිබ්බ කිම්බ මන් ඉම්බා.ඇන්ටිත් කකුල් පලල් කරා,මන් ක්ලිට් එකට දිව තිබ්බා,පස්සේ මන් දිගටම ක්ලිට් එක ලෙවකන්නයි උරන්නයි ගත්තා,ගානිට ඉවසිල්ලක් නෑ.මගේ ඔලුව කිම්බට තද කර්න් ගෑනිගේ කකුල් දෙකෙන් මාව හිරකරන් ඇබරෙනවා,මන් මගේ ඇගිල්ලක් කිම්බට බැස්සුවා,"ම්ම්ම්ම්ම් හිමින්"ඇන්ටි මිමුනුවා.ටික වේලාවක් කිම්බ උරපු මන් ඇන්ටිව කාමරයට ඇදගෙන ආවා.ඇන්ටිව ඇදට තල්ලු කර්ලා මන් 69 කරන්න ගත්තා,මේ වෙනකොට ගෑනිට දෙපාරක් විතර ජූස් ගිහින් නිකන් මැරිලා වගේ,මන් 69 නවත්තලා අයෙත් පහලට ඇවිත් කිම්බ උරන්න ගත්තා,"මාව මැරෙයි කොල්ලෝ උරපන් නාකි කිම්බ"ඇන්ටි කියෝන්වා.මන් තවටිකක් කිම්බ උරෝලා මගෙ පොල්ල ලන් කරා කිම්බ ගාවට.ඇන්ටි ඇස් වහගෙන තන් දෙක මිරික ගත්තා,මන් හිමින් පොල්ල ඇතුලට දම්මා,කාලෙකින් පාවිච්චි කරපු නැති නිසා ටිකක් හිරට බැස්සා.සම්පූර්න පොල්ල බස්සපු මන් හිමින් ගහන්න ගත්තා,"හ්ම්ම්ම්ම් රත්තරනේ හිමින් ගහන්න මේ කිම්බ පුපුරයි,.කාලෙකින්නේ හිමින් කරපන්. මගෙ කොල්ලෝ.ඇන්ටි කියවනවා.මන් ආයෙත් ඇන්ටිගේ මූනට කෙල ගහන්න පටන් ගත්තා.ඇන්ටි කට ඇරන් ඉන්නවා කෙල පාර දාගන්න,මන් හිමින් ව්වේගේ වැඩි කලා.ජූස් වලට තික් තොක් සද්දෙත් එක්ක කිම්බ පසාරු කරන මගේ පොල්ල බහිනවා,හුකන් ගමනුත් මන් ඇන්ටිගේ කිහිලි ලෙව කන්න ගත්තා,මගේ මිනිහවත් ම්වෙහෙම හිකුවේ නෑ,උ නිකන් තියල මට හිකුවා විතරයි,මට හුකපන් කොල්ලෝ මගෙ නාකි කිම්බ පැලෙන්නම හුකපන්.ඇන්ටි පිස්සුවෙන් කියවනවා,මන් වේගෙන් හුකල ටිකක් නැවෙත්තුවා,මන් හුකාගන්නම් උබ නිදා ගනින් වස්තුවේ.ඇන්ටි එහෙම කියල මගේ ඇග උඩට ඇවිත් මගේ පොල්ල උඩ ඉද ගත්තා,දන්නම් ගේමක් නැතිවම කිම්බට පොල්ල බහිනවා,ඇන්ටි උඩ පැන පැන හුකාගන්නවා,තන් දෙක ගහන ගහන පාරට විසි වෙනවා,ඇන්ටි මන් ආසයි ජරා විදියට හුකන්න."ඒ කොහොමද"මන් කියන්න යන්නේ නෑ ඔයා බලා ගන්න,මන් එහෙම කියල ඇන්ටිගේ පුකට ඇගිල්ලක් ගැහුවා.ටික ටික ඇන්ටි තවත් වේගේ වැඩි කලා."හිටපන් උබ මට කරපු දේ කරන්න"එහෙම කියපු ඇන්ටි මගේ මූනට කෙල ගහන්න ගත්තා,කට මිරිකන් මගේ කට කෙල වලින් පිරෙව්වා,පැයක් විතර අපි හිකුවා.උබට යන්න එන්නෙ නැද්ද කොල්ලෝ මට නම් 4පාරක් විතර ගියා,ඇන්ටි දාඩියෙන් පෙගිලා,"ඇන්ටි ඔයාට කවුරුත් පුකේ ඇරලා තියනවද.එහෙමත් කරන්න පුලුවන්ද ඇන්ටි පුදුමයෙන් වගේ ඇහුවා." එන්නකෝ"ඇන්ටිව මන් ඇග උඩින් බස්සල බල්ලො ගහන විදියට තියා ගත්තා,ඇන්ටිගේ වෙස්ලින් ක්රීම් එකෙන් බාගයක් විතර මගේ පයියෙයි ඇන්ටිගේ පුකේ හිලෙයි ගෑවා,"රිදෙයිද"ඇන්ටි මගෙන් ඇහුවා."ටිකක්"මන් එහෙම කියලා ඇගිලි දෙකක් බැස්සුවා."අම්මෝ"රිදෙනවනේ. ඇන්ටි කියෙව්වා,ඔහොම හිටපන් හුත්තියේ රිදෙනව වගේද තොට සැප"මන් සැරෙන් කිව්වා.ඇන්ටි මොකුත් නොකියා කොට්ටෙට මූන තද කරගත්තා,ක්රීම් ගාලා තිබුන පුකේ හිලට මන් හිමින් පයිය බස්සන්න ගත්තා,"අම්මෝ ඉවසන්න බෑ පුතේ මගෙ පුක රිදෙනවා"මන් ඇන්ටි කියන කිසි දෙයක් කනට නොගෙන එක පාරම බැස්සුවා.,"හම්මෝ හුත්තෝ මගෙ පුක ඉරුනද කොහෙද."ඇන්ටි කෑ ගහන්න ගත්තා,මන් හිමින් හුකන්න ගත්තා,ඇන්ටිත් කෙදිරි ගානවා,"ම්ම්ම්ම් හ්ම්ම්ම්ම් මගෙ පුක කොල්ලෝ ඉවසන්න බෑ හුකහන් මට බැල්ලියකුට වගේ හුකපන් මටා."හිටපන් වේසියේ කැක්කුම අඩු වෙයි දැන්"මන් ටික ටික වේගේ වැඩි කලා."මට චූ බරයි කොල්ලෝ"දන් නවත්තන්නේ නෑ මන් හුකන එකනම්.මන් කිව්වා"එහෙනම් මන් ඇදේම චූ දානවා"දාපන් චූ පෙරෙන්න උබට හුකන්නේ මන් අද"ආහ්හ් ම්ම්ම් ඔන්න චූ යනවා මට හුත්තෝ කිම්බ පැලුවා වගේ ඕකත් පැලෙන්බ්න හුකපන්.චූ පෙර පෙර ඇන්ටි කෑ ගහනවා,මන් තව වට පිට බැලුවේ මේකිට සැප දෙන්න පුලුවන් දෙයක් හොයන්න,ඒකිගේ දුව පාවිච්චි කරන සෙන්ට් බෝතලේ ඒ ලගම තිබුනා.ඩියෙඩ්රෝ වගේ එකක්.,මන් ඒකිට නොදනෙන්න අත්ලට අරන් ක්රීම් ටිකක් ඒකේ ගෑව.පුකේ අරින ගමන් ඒකිගේ කිම්බට ඒක බැස්සුවා."මගෙ අම්මෝ මොන හුත්තක්ද යකෝ ඒ මාව මැරෙයි පොන්නයෝ"ඇන්ටි දගල දගල කෙදිරි ගානවා."අම්මෝ මොකද්ද ඒ" "දුවගෙ සෙන්ට් බෝතලයක්"' අම්මෝ උබ මාව මරන්න්ද හදන්නේ."මරල මදි උබට තව සප දෙන්න ඕන""ඇරපන් ඇරපන් මාව විනාශ කරපන්"පැය බාගයක් විතර හිල් දෙකේම ඇරපු මන් ආයෙත් ඇන්ටිව උඩුබෙලි අතට හැරෙව්වා."කිම්බට හුකමු අපි"ඇන්ටි කකුල් දෙක හොදට පලල් කලා.කිම්බෙ තිබ්බ සෙන්ට් බෝතලේ අරන් හිමීට පුකට බැස්සුවා.පයිය බැහැලා පලල් වෙලා තිබ්බ හිලට සෙන්ට් එක ගානට බැස්සා.මාත් මගේ පයිය කිම්බට බැස්සුවා.ගෑනිගේ මූනේ ආතල් එකත් එක්ක දරුනු ලුක් එකක් තිබුනේ.මන් වේගෙන් හුකද්දී මාව ඇදලා ලගට ගත්තා,"හොදට හුකපන් කොල්ලෝ මන් අද ඉදන් උබගේ වේසී,මට හැමදාම හුකපන්.මේ නාකි කිම්බ පලපන්.ඇන්ටි මගේ කනට කරලා කිව්වා.විනාඩි 10ක් විතර හුකද්දී මට තේරුනා මට යන්න එන්නේ කියලා.මන් පුකේ තිබ්බ සෙන්ට් බෝතලේ අතට ගත්තා,"මට පනින්න එන්නේ වේසියේ"මන් කිව්වා.ඇතුලෙම යවපන් උබේ ඔය වල් කැරි මගෙ හුත්ත ඇතුලටම යවපන්.මන් තව ගහන වේගේ වැඩිකලා."ඉවසන්න බෑඅ.මට මට ආයේ යනවා මගෙ පුතේ.ඇන්ටිට තව පාරක් ජූස් ගියා,මන් නවත්තන්නේ නැතිවම හිකුවා.ඇගේ දාඩිය ජූසුයි හින්දා ඇදේ ශීට් එක තෙත් වෙලා.මට උබේ කෙල බොන්න ඕන කොල්ලෝ මගේ කට පුරවපන් උබේ කෙල වලින්.මන් ඇන්ටිගේ කටට තවත් කෙල ගැහුවා."ඇන්ටි මට පනින්න එන්නෙ' මන් කිව්ව.හලපන් හලපන් මගෙ වේස කිම්බේ කෙලවරටම හලපන්."මට යනවා වේසියේ"ඇන්ටිගේ කිම්බේ මගෙ අවසන් කැරි බින්දුවත් හැලුවා.කෝ ගනින් මෙහෙට උබේ පයිය මට මූව ඉබින්න ඕනා. මෙච්චර සප දුන්නට,මන් මගේ පයිය ඇන්ටිගේ කටට ලන් කලා මගේ අන්තිම කැරි බින්දුවත් උරල අරන් මේකි ඇදෙන් නැගිට්ටා."අද අපි මේකේ නිදියමු උබෙයි මගෙයි ජූස් අස්සේ"චූ තිබුනට කමක් නෑ ඇන්ටි අපි අද මේකේ ඉමු.මාත් ඇන්ටිගේ චූ ගොඩේ හන්සි උනා,උදේ ඒකි වැඩට යන්න කලිනුත් ඒකිට හුකන්න අමතක කලේ නෑ,
ඉතින් ඔන්න ඕක තම්යි මගෙයි ඇටිගෙයි සම්බන්දෙ පටන් ගත්තේ,තව ඉස්සරහට කියන්නන් ඒකිත් එක්ක උන තව ස්ද්දී උබලගේ අදහස් කියන් පලයල්ලා.එහෙනම් තවත් කතාවක් කියනකන් උබලට ජය වේවා,
පරිස්සමෙන් හිටහල්ලා.

Comments

Popular posts from this blog

වැඩිහිටියන්ට පමණයි 18+ sri lanka films