ගිනියම් වූ මධුසමය.


අවුරුදු එකහමාරක ආදරයකින් පසුව මා මගේ පෙම්වතිය සමඟ යුග දිවියට පිවිසුනේ කාගේත් කැමත්ත සහ ප්රීතිය මධ්යයේය. අප දෙදෙනා දැන හඳුනාගෙන වසර එකහමාරක් ගත වුනද මාගේ පෙම්වතිය සමඟ ලිංගික ඇසුරක් පවත්වා නැත මන්දයත් ඈ කියා සිටියේ විවාහය වන තුරු ලිංගික සංසර්ගය නොකරන මෙන්ය. කෙසේ නමුත් අද අප දෙදෙනාගේ මංගල දිනයයි. මෙතක් කලක් පෙරුම් පිරූ ඒ දවස අදයි. මගේ බිරිඳ ඉශානිගේ පොරුන්දුව කැඩීමේ දිනය අදයි.


තරුෂි 1
හායි යාලුවනේ....මම අද ඕගොල්ලන්ට කියන්න යන්නෙ ඇත්ත සිද්ධියක්..... මගෙ නම අනුෂ්ක. මේක වෙනකොට මම ඉස්කෝලෙ 11 වසරෙ.මම ගැන විස්තර ටිකක් කිව්වොත් මම සුට්ටක් විතර ලස්සන කොල්ලෙක්.ඩෙනිම ඇදල අත් දිගට ගහල යද්දි කෙල්ලෙක් දෙපාරක් බලන බැල්මක් මට තිබ්බා. ඒ කාලෙ ඉතින් හැම කොල්ලෙක්ටම පහල වෙනව වගේ සිතුවිලි ඉතින් මටත් පහලවෙල තිබ්බෙ...ඒ කියන්නෙ කෙල්ලො පිස්සුව.....ඒක නිසා මමත් කෙල්ලෙක්ට ට්‍රයි කලා..නම සෙව්වන්දි...ඒකි මාර අහිංසක ගමේ කෙල්ලෙක්.ගමේ උනාට ඒකි මාර පොශ් පාටක් තිබ්බා... ඒත්...ඒකි ගාව මට ඕන කරන එවනම් තිබ්බෙ නෑ.. ඒකියන්නෙ මොනාද කියල දන්නවනෙ ඉතින්😄 මම මාස ගානක් ඒකිට ට්‍රයි කලා...ඒත් ඒකි කැමතිවෙන පාටක්වත් තිබ්බෙ නෑ...මේ වැඩේට මට බොක්කෙන්ම සපෝට් එක දීපු කෙල්ලෙක් ඉදියා...ඒකොගෙ නම තරුශි... අම්මෝ  ඒකි නම් ඉතින්....පට්ටම කද..... බෝල වගේ කුක්කු දෙකයි වට්ටක්ක පලු දෙකක් වගේ පුක් පොඩ්ඩයි දැක්කම නැගලා මැරෙනෝ...ඒ උනත් මම කවදාවත් ඒව කියන්න ගියෙ නෑ ....ඒත් ඉතින් ඒකිව මතක් කරල ගෙදරදි අතටනම් නිදහසක් දුන්නෙථ් නෑ😂😂 කෝම හරි මේ සිද්ධිය වෙන දවස ඇවිල්ලා අපේ ස්පෝට් මීට් එකේ ක්‍රිකට් මැච් එක තිබ්බ දවස....ලමයි ඔක්කොම එදා >>>>>



තරුෂි 2
කතාව නවැත්තුවෙ තරුෂි ක්ලාස් එකට ආපු තැනින් නේද

මම දනි පනි ගාලා පයිය ඇතුලට දාගත්තා.මම ඒකිට පිටුපාලා ඉදපු නිසා ඒකි දකින්නැතුව ඇති.. ...

කෝම හරි ඒකි මගෙ ලගට ඇවිල්ලා උරසිසෙන් අත තියාගත්තා.මම හිතන්නෙ අර සෙව්වන්දිගෙ කේස් එක නිසා මාව සනසන්න වෙන්නැති.ඒත් මම ඒකි දිහ බලන්නැතුව ක්ලාස් එකෙන් එලිය බලාගෙනම ඉදියා,


"අනූ"
"ඇයි තරුෂි"
"ගොඩක් දුකයි බං මට උබට උන දේට"
"කරන්න දෙයක් නෑ බන් මම ආයි ඕකි පස්සෙන් යන්නෙ නෑ"
"මාත් උබට ඕක කියන්න බන් ඉදියෙ.ඒත් උබ අප්සට් යයි කියල හිතල කිව්වෙ නැත්තෙ.වැඩක් නෑ බන් ඕකි යාලුවෙන එකියක් නෙමෙයි" තරුෂි කිව්වා.....

මේ දේවල් කියවන අස්සෙ මගෙ ඇහැ ගියෙ මගෙ දකුණු කකුල උඩට,
යකෝ එතන කැරි ගොඩක්,

තරුෂි ආපු වෙලාවෙ හදිස්සියට පිහිදාන්නත් අමතක වෙලා.
ප්‍රශ්නෙ කියන්නෙ ඒක නෙමෙයි.

ඒකිගෙ අතත් මගෙ කකුල උඩ 

 
තරුෂි 4
පෑන්ටිය ගලෝලා මම පැත්තකට විසික් කලා.පස්සෙ ශේපට කිම්බ ගාවට කට ගෙනිච්චා මම දැක්කා මේකි ලැජ්ජවෙ ඇබරෙනවා...
"හිටගෙන බෑනෙ රත්තරන් මේකෙ නිදාගන්න කියලා මම ඒකිව මෙට්ටෙට තල්ලු කලා.මෙට්ටෙත් බම්ප් වෙන නිසා එතන මාර සෙස්සි දර්ශනයක් මැවුනා මේකි අර තන් දෙකත් එල්ලන් බම්ප් වෙද්දි❤

මේකි කකුල් දෙක පලල් කරා උපරිමේට...දැක්කම තමා මට නහුතෙට නැග්ගෙ.යකො සුදු ගල් දෙක මැද්දෙ එක මයිලක්වත් නැති රෝස පාට හුත්තක්.රතුපාට මැනික් ගලක් වගේ මෑඇටයක්❤පැනපු ගමන් මම හුත්ත ලෙවකන්න ගත්තා.අම්මෝ අරකී හොදටම කෙදිරිගානවා...ආහ්....ආහ්හ්හ් ආහ්හ්හ්හ්හ් අනූ තව හයියෙන්න්න්න්


තරුෂි 5
තාමත් මගෙ පොල්ල මේකිගෙ කටේ.මටත් එක සැරයක් ගිය නිසා පයිය මැලවෙලා තියෙන්නෙ.මේකි දැන් ඒකත් එක්ක සෙල්ලන් කරනවා. කම්මුලට ගහගන්නවා පයියෙන්. ටොපා ඉබිනවා. මටත් සැප ඉතින් . මාත් මේකිගෙ කිම්බ ලෙවකනවා.වෙලාවකට ඉබිනවා. අපි දෙන්නම දිව්‍ය ලෝකෙ ඉදියෙ.

පස්සෙ මම මේකිව් පැත්තකට දාලානැගිට්ටා.. මැලවෙච්ච පයිය අතේ ගහනවා වගේ හෙලෙව්වා මේකිට පේන්නම.මේකිත් මෝලෙන් බලන් ඉන්නවා. පස්සෙ මෙට්ටෙ උඩ මම මේකිගෙ කකුල් දෙක පලල් කලා. අම්මෝ හුත්ත ෆුල් ඕපන්.  බැහැලා තිබ්බ පයිය රිට වගේ කෙලින් උනා. " මම බය උනා අනූ ආයෙ ඕක ලොකු වෙන්නැති වෙයි කියලා" තරුෂි කිව්වා. >>>>>


තරුෂි 6
මම ඇගේ තියෙන වෙර ඔක්කොම දාලා මේකිට පුකේ ඇරියා.අම්මෝ මගෙ පයිය පුපුරන්න වගේ.ටිකක් රිදෙනවත් එක්ක. අරකිගෙ කටේ ගහලා ඇගිල්ලත් රිදෙනවා විකපු විකිල්ලට. මම ඉතින් නැවැත්තුවා ඇරිල්ල. මේකිත් දපනෙ දාලා මෙට්ටෙ උඩ ඇලවුනා. පුකේ හිල ලොකුවෙලා රතුවෙලා. රවුමට ලස්සනටඒක තිබ්බා. මම ඉතින් ෆන් එක නැතිකරගන්න බැරි නිසා පුකෙ හිල ලෙවකාගෙන ගියා. මේකිත් කෙදිරි ගානො. ඔහොම විනාඩි පහක් විතර ඉරුවා. 

එක පාරටම දොරට සද්ද කරනවා ඇහුනා.මාවයි මේකිවයි උඩ ගියා. වැඩේ ලීක්වත් වෙලාද?. අනුෂ්ක අනුෂ්ක දොර අරින්න කියලා ඊට පස්සෙ කිව්වා.....ආනේ අපේ සෞඛ්‍ය මිසා...මම තරූගෙ ගවුමෙන් පයිය වහගෙන ගිහින් දොර ඇරියා. >>>>>


තරුෂි 7
මිස් මට කතා කරාම මම පයිය වන වන මිස් ලගට ගියා. මිස්ගෙ ලස්සන අත් දෙකෙන් මගෙ පයියඇදලා මාව මෙට්ටෙ උඩට දාගත්තා.දැන් මම එයාලා  දෙන්නා මැද.මගෙ පයිය අයිපල් කුලුණ වගේ කෙලින් වෙලා..දෙන්නම කෙල පෙර පෙර ඒ දිහා බලන් ඉන්නවා මම දැක්කා. එක පාරටම මිසා තරුෂිගෙ ඔලුවෙන් අල්ලලා පාත් කලා මගෙ පක ගාවට. ඒකි කෙලින්ම කටත් ඇරගෙන ආපු නිසා පයිය කට ඇතුලට ගිහින් චොක් ගාලා උගුරෙත් ඇනුනා.මිසාට මාර ආතල්. තරුෂිත් දැන් පයිය උරනවා මගෙ එකසිය ගානට.විනාඩි පහක් විතර ඉරුවා . පස්සෙ තරුෂිව අයින් කරලා මිසා මට 69 කරන්න ගත්තා. අම්මෝ මිසාගෙ රෝස පාට කිම්බ මගෙ ඇස් දෙක ඉස්සරහා. පැනපු ගමන් මම මෑ ඇටේ උරාගෙන ගියා. මිසා පයියත් ලෙවකනවා කෙසෙල් කනවා වගේ. මට ඉන්නම බෑ...>>>>>


නිමේෂා අක්කා


ආලෝක


අල්ලපු ගෙදර අක්කා


අක්කගෙ කිම්බ






Comments

Popular posts from this blog

බෝඩිමේ රමනි ඇන්ටි

වැඩිහිටියන්ට පමණයි 18+ sri lanka films