එහා ගෙදර අක්ක

    
මේ කතාව එහා ගෙදර අක්ක ගැන. එහා ගෙදර කිව්වට එයා බැඳල ආවෙ ඒ ගෙදර අයියව. ඌ හරි ගොනා. ටිකක් මෝඩයි. මෙලෝ වැඩක් දන්නෙ නෑ. කොම්පැනි එකක ෂිෆ්ට් එකට ජොබ් එකක් කරනව. අක්ක පාර. අයියා හුකන්නෙ නැද්ද දන්නෙ නෑ, ටිකක් විසේ වැඩී. මමත් ඕකට ඇහැ ගහගෙන හිටියෙ. ලස්සන බඩුව. එක ලමයෙක් ඉන්නව. කෙල්ලෙක. අක්ක ස්කිනියක් ගහල ඩෙනිම් සාය ඇඳල මිදුල අතුගාද්දි මම උදේට බලා ඉන්නව හොරෙන්. එයා අතුගාල කොල ඇහිඳින්න බිමට නැමෙද්දි ඩෙනිම් සායට එයාගෙ පුක මාර ලස්සනට පේනව. මට ඒ වෙලාවට ඉන්න බෑ. පක පුපුරන්න වගේ. අක්කගේ පිටිපස්සෙ දන ගහල පුකයි හුත්තයි ලෙවකකා උරවන්න හිතෙනව. අක්ක මම ඉන්න පැත්තට නැමිල කොල ඇහිඳිද්දි අක්කගෙ ස්කිනිය අස්සෙන් තන් දෙක හොඳට පේනව. ඒව ලොකුයි. හොඳට පිරිල. අයිය වැඩට ගියහම මම එහෙ යනව දවල් වෙලාවට. කම්මැලි
කමට ආව කියල. මම යන්නෙ ගොඩක් වෙලාවට 12.00-1.30 අතර, ඒ වෙලාවට අක්ක නාන වෙලාව. මට අක්ක නානව බලල පට්ට ආතල් එකක් ගන්න පුලුවන් ඒ වෙලාවට. අක්කත් මම එනවට අකමැති නෑ. පොඩි දුව අවුරුදු 2යි නිසා මම ආවම මට බාරදීල එයා යනව නාන්න. මම කරන්නෙ ලමයට සෙල්ලම් බඩුවක් දීල අක්කට කුරුමානම් අල්ලන එක. අක්කටත් මේක තේරිල වගේ. මම එයා දිහා හොරෙන් බලන බව. එහෙම දැනගත්තට පස්සේ එයා කොට සායවල්, පලපු සායවල් අඳිනව වැඩියි දැන්. ස්කිනියත් තන් දෙක ගොඩක් පේන්න තමයි අඳින්නේ. එයා ට්රැක් එකට ගන්න පුලුවන් වගේ පෙනුන නිසා මමත් එයාට දැනෙන්නම එයාගේ කකුල්, තන් දිහා බලනව. එයාට පේන්නම එයා වාඩි වෙලා ඉද්දි ඩෙනිම් සාය අස්සෙන් කලව දිහා බලනව. අක්ක ඒව නොදැක්ක වගේ ඉන්නව. කකුල් ලන් කරගන්නෙවත් නෑ, හොඳට කලව පේන්න තමයි ඉන්නෙ. දවසක් අක්ක මට කතා කරනව ඇහුන. "මල්ලී, බබා පොඩ්ඩක් බලාගන්නකො, ඔයා වැඩක්ද?" "නෑ අක්කෙ, මම එන්නම්" මම ජනේලෙන් කෑ ගහල කිව්ව. මමත් ගෙදර තනිවම නිසා දොරවල් වහල යන්න ලෑස්ති උනා. අක්ක පිලිකන්න පැත්තෙ ගේ ගාවටම ඇවිල්ල "මල්ලී, ඔයා එනවද" කියල ඇහුව. "ඉන්න අක්කේ මම දොර වහල එන්නම්" කියාගෙන මම කුස්සියෙ දොර ඇරිය. එතකොටයි මම දැක්කෙ අක්ක පිලිකන්නෙ වැට ගාව ඉන්නව නාන්න ලැහැස්ති වෙලා තුවායක් ඇඳගෙන. කලව ලඟටම පේනව. පිස්සු හැදෙනව. අතේ සුදු යට සායකුත් තියාගෙන හිටියේ. මාව හීතල වෙලා ගියා. මම වෙනසක් නොපෙන්වා මම එන්නම් අක්කෙ කියල හිනා වුනා. අක්කත් හිනා වුනා. ඒ හිනාව නම් මගේ හිත ඇදල ගත්ත එයා ලඟට. එහෙම හිනා වෙලා එයා හැරිල යන්න ගියා. පුක නටනව අක්ක යද්දි ටවල් එකට හොඳට තදවෙලා. සුදු කලව දෙක නියම ශේප්, කිසි ජොල් ගතියක් නෑ. මයිල් නෑ. පට්ට කොලිටි. අක්කලගෙ පිලිකන්නෙ පැත්තක් අපේ පිලිකන්නට පේනව. අක්ක නාන්න ගෙනාපු රෙදි වැලේ වනනව මම දැක්ක. එයාගේ රෝස පාට පැන්ටියත් එයා වැලේ දැම්ම.



තරුකගේ කතා







Comments

Popular posts from this blog

බෝඩිමේ රමනි ඇන්ටි

වැඩිහිටියන්ට පමණයි 18+ sri lanka films